Care sunt modalitatile de contact Vodafone Romania pentru a discuta cu operatorii din departamentul de relatii clienti Vodafone. Indiferent de motivele pentru care alegi sa contactezi Vodafone, operatorii serviciului de relatii cu clientii sunt gata sa iti ofere asistenta specializata.
Vom identifica datele de contact Vodafone pentru serviciile de relatii clienti aferente abonamentelor Vodafone, televiziune, internet sau telefonie mobila.
Vodafone contact relatii clienti
In cadrul rubricii de contact servicii clienti si asistenta tehnica Vodafone, regasim mai multe numere de telefon pentru departamentul de relatii cu clientii Vodafone.
Iata care sunt modalitatile prin care intri in contact cu operatorii Vodafone:
Contact Vodafone Business · *222 / 0372.02.2222. Rezolvă orice solicitare cu ajutorul Ghidului Andreea sau cu ajutorul unui consultant. · *777 / 0372.02.7777.
- Telefon: *228 / 0372.02.2258 – Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru.
- Contacteaza Vodafone TV: 031.1000 872 – valabil pentru serviciul TV si internet Vodafone abonamente rezidentiale.
- Contact non stop Vodafone – *555 – Număr cu acces rapid la operator, disponibil non-stop, taxabil cu 1,29 euro pe apel indiferent de durata apelului.
Contact Vodafone pe email si chat live
O alta modalitate de contact serviciul de relatii clienti Vodafone il reprezinta asistenta virtuala prin chat live unde vom gasi rapid raspuns la intrebarile noastre.
In rubrica destinata celor ce doresc sa intre in contact cu Vodafone Romania, regasim optiunea de contact prin chat unde odata conectati la acest chat regasim optiunile de asistenta in functie de serviciile Vodafone din contractul nostru.
Poti intra in contact cu echipa de asistenta Vodafone si prin intermediul postei electronice mai precis pe adresele de email Vodafone. Regasim mai jos o lista cu adresele de contact Vodadafone pe email.
- contact pe email pentru contracte Vodafone: [email protected]
- [email protected]
- [email protected]
- [email protected]
- la adresa web: vodafone.ro/asistență/contact/formular-asistență/
Apeleaza relatii clienti Vodafone facturi si abonamente
Pentru abonamentele Vodafone sau facturile generate lunar de sistemul de facturare Vodafone, serviciul de asistenta si relatii cu clientii Vodafone iti ofera suport pentru urmatoarele situatii:
- informatii si oferte legate de abonamentele Vodafone;
- detalii despre serviciile facturate si modalitatea de plata factura Vodafone;
- sesizari legate de valoarea abonamentelor Vodafone dar si informatii despre cost control;
- situatii in care factura Vodafone nu reflecta abonamentul incheiat cu dvs;
- alte situatii pentru care este necesar sa apelati la un operator uman Vodafone.
Potrivit ghidului online datele despre facturile tale le poti afla astfel daca urmaresti cum sa verifici cost control la Vodafone:
- Sună la *121# și primesti mesaj cu datele ultimei facturi Vodafone;
- Scrie-i lui TOBi pe WhatsApp https://bit.ly/Tobi-WhatsApp: Vreau datele facturii
- Sună la *100#, alege secţiunea Factură şi Plăţi > Factura ta > Numărul tău
- În noua aplicație My Vodafone: intră în Meniu > Plată factură > Plătește factura ta.
- Intră în contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, în secțiunea Factură (pentru clienţii care nu au abonament ,,Ce Vrei Tu”).
Cum intri in contact cu operatorii Vodafone?
Exemplificam punctual modalitatea de contact operatori Vodafone pentru asistenta si suport legat de serviciile Vodafone Romania:
- Contact Vodafone pe WhatsApp: 0372.02.2222 -> https://myvdf.ro/Tobi-contact – TOBi, asistentul digital Vodafone, disponibil 24/7.
- Poti suna la numerele de telefon afisate mai sus, unde ulterior vei fi preluat de cei de la relatii cu clientii;
- Poti vizita un centru sau un magazin Vodafone unde poti primi sfaturi utile de la angajatii Vodafone;
- Din aplicatia myVodafone poti gasi scurtatura catre serviciul de contact relatii clienti Vodafone.
Cum te ajuta serviciul de relatii cu clientii Vodafone?
Situatiile in care poti apela la departamentul relatii clienti Vodafone prin contact direct sunt:
- informatii sau sesizari cu privire la facturi, oferte sau abonamente Vodafone;
- deranjamente tehnice pentru televiziune, internet sau telefonie mobila;
- activare roaming Vodafone si costuri suplimentare generate de activarea serviciiului de roaming;
- oferte pentru telefoanele mobile regasite in abonamentele Vodafone;
- semnal demodulat Vodafone pentru canale criptate. Poti solicita asistenta tehnica pentru decodarea semnalului criptat.
Cum activezi serviciul de roaming Vodafone
Intrucat in perioada concediilor activarea serviciului de roaming Vodafone este esentiala, operatorii din call center-ul Vodafone recomanda sa activati roamingul astfel:
- din contul tău My Vodafone pe www.vodafone.ro, accesează secțiunile Contul meu > Serviciile tale > Internaţional şi roaming;
- prin intermediul aplicaţiei mobile My Vodafone accesand Meniul rapid ramura Roaming;
- apelează *100# şi accesează secțiunea roaming şi internaţional (dacă eşti abonat) sau Internaţional şi roaming (dacă eşti utilizator de Cartela Vodafone);
- apelează *222 și alege: – pentru Cartela Vodafone : secțiunea roaming şi international sau pentru pentru abonament: spune ghidului „vreau să-mi activez roamingul” sau „vreau să-mi dezactivez roamingul”.
Pentru situații de urgență, numărul *228 / 0372.02.2258 poate fi apelat 24 de ore din 24, la un tarif de 0,65 euro pe apel, indiferent de durata acestuia.
Apeleaza si solcita ajutor de la Relatii clienti Vodafone non stop prin apel la tel. Vodafone*228 / 0372.02.2258 – Pentru deranjamente servicii, probleme legate de accesul la serviciile Vodafone din Romania.
Aceasta linie va conecteaza cu un operator Vodafone in direct pentru a rezolva urgentele aparute in retea.
Iti recomandam intr-un ghid detaliat si explicit despre modul prin care poti activa serviciul de roaming Digi Mobil.