Contact Digi relatii clienti

Cum poti sa intri in contact cu DIGI Romania serviciul relatii cu clientii?

Identificam datele de contact DIGI serviciul de relatii cu clientii astfel incat sa gasesti mai repede telefonul pentru suport si asistenta deranjamente Digi.

Digi contact relatii clienti

In cele ce urmeaza vom enumera modalitatile de contact DIGI pentru informatii servicii, facturi sau deranjamente tehnice in reteua Digi Romania.

Pentru suport tehnic poti apela Nr. telefon Digi relatii cu clientii: 031.400.4414 – RCS RDS. Aici gasesti asistenta pentru deranjamente DIGI internet, televiziune prin cablu sau satelit.

Contact DIGI serviciul de relatii clienti:

  • contact relatii clienti la telefon: 031.400.4600 Digi;
  • Pentru clientii existenti in reteua DIGI avem un numar de telefon pentru informatii comerciale – Telefon DIGI 031.400.4401

Telefon relatii clienti DIGI contact

Pe langa numerele de telefon regasite mai sus, serviciul de relatii clienti DIGI mai poate fi contactat astfel:

  • 0314007777 sau 777 DIGI MOBIL: Apeleaza gratuit numerele afisate anterior daca doresti informatii despre DIGI Mobil, veti putea rezolva probleme, sesizari si multe altele in legatura cu abonamentele sau cartelele prepay.
  • 0314004000 SATELIT: Pentru serviciile TV Satelit, apelati gratuit la numarul afisat anterior.
  • Contact DIGI Business – 0314006500 sau *500: Pentru probleme sau intrebari legate de abonamentele business.
  • 0314074077: Informatii/probleme servicii Digi Mobil Italia
  • 0314006422: info si deranjamente servicii Digi Mobil Spania
  • 0314008000: Informatii/probleme serviciul roaming Digi Romania.

Poti intra in contact cu cei de la DIGI pe adresele de email puse la dispozitia clientilor astfel:

  • clienti @rcs-rds.ro – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client  DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
  • sales @rcs-rds.ro – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.

Telefon Suport tehnic Deranjamente DIGI

In cazul in care ai probleme cu serviciile DIGI regasim mai jos situatii ce impune anuntarea rapida a problemei catre echipa de suport si asistenta tehnica pentru deranjamente DIGI RCS-RDS.

Pentru deranjamente in reteua de televiziune si internet prin cablu DIGI poti suna la numarul de telefon: 031.400.4414 – digi deranjamente.

Probleme tehnice pentru televiziunea prin cablu DIGI:

  • semnal slab sau cu intreruperi frecvente;
  • Semnal demodulat pentru canalele criptate. Asociere card Digi cu dispozitivul smart.
  • lipsa semnal sau semnal slab pentru receptia in format HD si 4K;
  • deconectare de la reteua DIGI Romania pentru neplata sau alte motive.

Nu merge internetul Digi?

In cazul in care sunt deranjamente pe reteau de internet DIGI poti verifica situatia astfel:

  • verifica daca routerul are semnal verde sau stabil la ledurile de control internet;
  • verifica daca conexiunea la internet este corecta si efectueaza un test de viteza pentru a vedea parametrii tehnici de performanta internet Digi;
  • Suna la serviciile de relatii clienti DIGI pentru informatii legate de user si parola la internet, deranjamente tehnice sau ajutor in configurare conexiune la internet.

Prin rubrica contact DIGI servicii de relatii cu clientii, putem sa anuntam sau sa obtinem ajutor in situatii ce impune deplasarea unei echipe tehnice de la DIGI.

Daca este aprins numai LED-ul de power, inseamna ca modemul este desincronizat si trebuie sa luati legatura cu serviciul suport Cablelink Digi, care va rezolva problema in cel mai scurt timp. Sunati la 03xx.400.401 (xx reprezinta prefixul judetului din care ne apelati).

Pentru probleme care nu necesită asistență imediată, poți trimite un e-mail la adresa [email protected]. În e-mail, asigură-te că incluzi următoarele informații:

  • Numele complet.
  • Codul de client (acesta poate fi găsit pe factură).
  • O descriere detaliată a problemei întâmpinate.
  • Date de contact suplimentare, cum ar fi numărul de telefon.

Echipa de suport va răspunde în cel mai scurt timp posibil, de obicei în 24-48 de ore.

Vizită la un Punct de Lucru DIGI

Pentru probleme mai complexe, poți vizita unul dintre punctele de lucru DIGI. Poți găsi cea mai apropiată locație folosind secțiunea „Rețeaua de Puncte DIGI” de pe site-ul oficial.

La punctele de lucru, personalul tehnic poate oferi asistență directă și poate rezolva probleme legate de echipamente sau conexiuni DIGI RCS-RDS.

Pe site-ul digi.ro poti apela servicii la nr telefon 031.400.4600.

Serviciul de relații clienți DIGI RCS-RDS, deși oferă multiple canale de contact și este apreciat pentru disponibilitatea sa 24/7, poate întâmpina diverse probleme raportate de utilizatori.

Una dintre cele mai comune plângeri este legată de timpul de așteptare pentru a intra în legătură cu un reprezentant al serviciului de relații clienți.În perioadele de vârf, timpul de așteptare poate fi semnificativ, ceea ce poate fi frustrant pentru utilizatori, mai ales dacă problema lor este urgentă.

Deși echipa de suport tehnic DIGI este disponibilă pentru a oferi asistență, unii clienți au raportat întârzieri semnificative în rezolvarea problemelor tehnice. Aceasta poate fi deosebit de problematică pentru utilizatorii care se bazează pe servicii constante de internet și televiziune.

Daca este necesar sa intri in contact cu DIGI poti analiza acest articol care face strict referire la modalitatea de contact DIGI RCS-RDS servicii clienti.

Servicii Digi Romania

Digi România, parte a grupului RCS & RDS, oferă o gamă largă de servicii de telecomunicații. Aceste servicii includ:

  1. Internet DIGI RCS-RDS
    • Internet prin fibră optică (FTTH) cu viteze de până la 1000 Mbps.
    • Internet mobil prin rețeaua 4G și 5G.
  2. Televiziune:
    • Televiziune digitală prin cablu (Digi TV Cablu).
    • Televiziune prin satelit (Digi TV Satelit).
    • Serviciul Digi Online pentru streaming de conținut TV pe diverse dispozitive.
  3. Telefonie: servicii de Telefonie fixă si Telefonie mobilă cu diverse planuri tarifare, incluzând minute și date mobile.
  4. Servicii de date mobile – Abonamente și cartele preplătite pentru internet mobil. Diverse pachete de date adaptate nevoilor utilizatorilor.
  5. Servicii de găzduire și data center: – Servicii de găzduire web și servere dedicate. De regula sunt servicii de tip Business si sunt adresate companiilor sau firmelor ce au nevoie de servicii IT de top.
  6. Energie electrică – Digi Energy, un serviciu de furnizare a energiei electrice pentru consumatorii casnici și mici afaceri.

Digi România este cunoscută pentru oferirea unor pachete competitive și pentru acoperirea extinsă la nivel național. De asemenea, compania se remarcă prin inovație și tehnologii avansate în domeniul telecomunicațiilor.

Cum apelez serviciile de relatii clienti?

DIGI oferă diverse canale de comunicare pentru a-ți rezolva rapid și eficient problemele. Iată cum poți contacta echipa de suport tehnic DIGI:

Una dintre cele mai rapide modalități de a contacta suportul tehnic DIGI este prin telefon. DIGI pune la dispoziție două numere de telefon pentru clienți:

  • tel. DIGI 031. 400.4400 – Număr național.
  • *777 – Număr scurt de contact relatii clienti pentru apeluri din rețeaua DIGI.

Aceste numere sunt disponibile 24/7, iar timpul de așteptare variază în funcție de numărul de apeluri primite. Este recomandat să ai la îndemână datele contului tău pentru a facilita identificarea și gestionarea solicitării tale.

Urmareste modul de activare roaming DIGI pentru a benefica de serviciile de roaming la telefonia mobila.

Lasă un comentariu