Sodexo este una dintre cele mai mari companii din lume care oferă soluții în domeniul serviciilor pentru calitatea vieții, fiind cunoscută în special pentru tichetele de masă și soluțiile de beneficii extra-salariale.
Sodexo este cunoscută pentru cardurile și tichetele de masă care sunt oferite ca parte din pachetul de beneficii salariale. Identificam datele pentru contact serviciul de clienti Sodexo, beneficiari sau asistenta companii.
Numar de telefon asistenta clienti Sodexo
Daca ai nevoie de suport din partea serviciului pentru relatii clienti Sodexo iata care sunt numerele de telefon unde poti suna:
- Telefon pentru clienti/comercianti: 021.204.46.46
- Telefon pentru beneficiarii de card de masa: 021.207.27.27 (intre orele 7:00 si 22:00)
- Telefon pentru potentiali clienti/prospecti: 021.204.46.46
Email si Fax Sodexo
- Fax: 021 208 91 00 – 0372 15 16 16
- E-mail: [email protected]
Adresa fizica Sodexo
- Adresa fizica: B-dul Dimitrie Pompeiu nr. 9 – 9A, Iride Business Park – cladirea 19, etaj 3, Bucuresti, Sector 2, 020335, Romania
Website oficial
- website sodexo.ro
Program contact Sodexo call center
- Program de Luni pana Vineri, intre orele 09:00-17:30
- Program call center: Luni-Sambata, intre orele 08:00-20:00
Serviciul de call center al Sodexo oferă suport clienților pentru o gamă largă de probleme legate de produsele și serviciile lor. Acest suport include atât angajatorii care utilizează soluțiile Sodexo, cât și angajații care beneficiază de ele.
Iată câteva tipuri de ajutor pe care le oferă serviciul de call center:
Asistență pentru Carduri de Masă și Tichete
- Activarea cardurilor de masă: Clienții pot apela call center-ul pentru a primi asistență cu activarea cardurilor de masă Sodexo.
- Probleme tehnice cu cardurile: Dacă un card de masă nu funcționează corect sau este refuzat de un comerciant, echipa de suport poate oferi soluții și îndrumări pentru a rezolva problema.
- Întrebări legate de sold și tranzacții: Utilizatorii pot afla informații despre soldul disponibil sau istoricul tranzacțiilor.
- Detalii despre produsele disponibile: Angajatorii pot solicita informații detaliate despre ofertele de beneficii extra-salariale și cum pot să le implementeze pentru angajați.
- Explicații legate de utilizarea voucherelor: Pentru tichetele de vacanță sau cadou, clienții pot primi informații despre unde și cum pot fi folosite.
Asistență pentru Comenzi și Livrări
- Verificarea comenzilor de tichete: Angajatorii care comandă tichete de masă sau alte vouchere pot primi suport în legătură cu statusul comenzii, termenul de livrare și alte detalii logistice.
- Rezolvarea problemelor de livrare: În cazul în care apar probleme cu livrarea tichetelor sau cardurilor, echipa de suport poate interveni pentru a soluționa situația.
Gestionarea Reclamațiilor
- Rezolvarea sesizărilor: Dacă un client întâmpină probleme cu un serviciu Sodexo, fie că este vorba de nefuncționarea unui card sau de o comandă care nu a fost livrată la timp, echipa de call center va înregistra reclamația și va încerca să o rezolve cât mai rapid.
- Clienții pot oferi feedback sau pot face sugestii despre cum ar putea Sodexo să îmbunătățească serviciile oferite si modalitatea de contact Sodexo servicii clienti.
Informații Generale și Ghiduri Sodexo Pluxee
- Informații despre comercianții parteneri: Utilizatorii pot afla care sunt comercianții parteneri din rețeaua Sodexo unde pot folosi cardurile sau tichetele de masă.
- Ghiduri de utilizare a platformelor online: Sodexo oferă și platforme online unde angajatorii și angajații își pot gestiona cardurile și beneficiile, iar call center-ul poate oferi suport în utilizarea acestor platforme.
Modalități de Contact Sodexo
Serviciul de call center al Sodexo poate fi contactat prin:
- Telefon: De obicei, Sodexo are o linie dedicată pentru suport telefonic – 021.204.46.46, unde clienții pot primi ajutor direct de la reprezentantii serviciului de relatii cu clientii.
- Email: Pentru cereri care nu sunt urgente, clienții pot trimite întrebări sau solicitări prin email.
- Platforme online: Sodexo are și canale de suport online prin care utilizatorii pot primi asistență rapidă.
Astfel, call center-ul Sodexo asigură un suport complet pentru orice nevoie legată de produsele și serviciile lor, fie că este vorba de angajatori sau angajați.
Dacă ești un beneficiar al cardului de masă Sodexo, poți suna la 021.207.27.27. Programul de lucru la Sodexo asistenta clienti card este între orele 7:00 și 22:00.
Dacă ești un potențial client sau prospect care vrea să afle mai multe despre soluțiile oferite de Sodexo, poți suna la 021.204.46.46 .
Verificare sold card Sodexo tichete Sociale
In ghidul nostru iti propunem sa identifici modul prin care poti verifica soldul pentru cardul tau Sodexo sau daca beneficiezi de tichete sociale.
Verificarea Soldului Sodexo Online
Cea mai ușoară și rapidă metodă este să îți verifici soldul online, accesând platforma sau aplicația Sodexo. Iată cum poți face asta:
Intră pe website-ul oficial Sodexo din România: www.sodexo.ro.
- Creează-ți un cont dacă nu ai deja unul sau loghează-te cu datele tale de utilizator (email și parolă).
- Odată ce ai accesat contul, vei vedea toate cardurile de beneficii asociate contului tău. Selectează cardul pentru care dorești să verifici soldul (ex: card de masă sau card cadou).
- După selectarea cardului, vei putea vedea soldul curent disponibil și istoricul tranzacțiilor efectuate cu acel card. Aceste informații sunt afișate clar în contul tău online.
Verificarea Soldului Sodexo prin Aplicația Mobilă
Sodexo are și o aplicație mobilă dedicată, care îți permite să îți verifici soldul din mers. Aplicația este disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS.
- Intră în Google Play sau App Store și descarcă aplicația oficială „Sodexo Romania”.
- Dacă ai deja un cont, folosește aceleași date pentru a te loga în aplicație. Dacă nu, creează-ți unul direct din aplicație.
- Odată logat, vei putea vedea soldul cardurilor tale direct din aplicație. Aplicația îți oferă și posibilitatea de a vedea istoricul tranzacțiilor si soldul cardului pentru tichete de masa.
Verificarea Soldului prin SMS
Pentru cei care preferă metode mai tradiționale sau nu au acces la internet, Sodexo oferă și opțiunea de a verifica soldul prin SMS.
- Trimite un mesaj cu textul „Sold” la numărul de telefon dedicat verificării soldului. Numărul va fi disponibil pe website-ul Sodexo sau în documentația primită odată cu cardul.
- În câteva secunde, vei primi un mesaj care conține soldul actual al cardului tău.
Verificarea Soldului la Bancomat (ATM)
În funcție de tipul de card Sodexo pe care îl deții, este posibil să îți poți verifica soldul și la bancomat.
- Mergi la orice bancomat care permite verificarea soldului pentru carduri de beneficii (de obicei, bancomatele din rețeaua Visa sau Mastercard).
- Selectează opțiunea „Verificare Sold” din meniul ATM-ului. Soldul cardului tău va fi afișat pe ecran.
Iti propunem ghidul pentru contact Sameday Curier.